23 Kas 2010

Bitki Çayları-Doğadan Beşi Bir Yerde

Nette bu çaya ait herhangi bir görsel bulamamam ne enteresan değil mi? Geçelim.

Bitki çaylarını seviyorum, marketlerde bulabildiklerim içinden yine Doğadan'ın yaseminli yeşil çayı favorim. Alternatif arayışlarım genelde hayal kırıklığıyla sonuçlanıyordu, bu güzel kutuya denk gelene kadar. Fotoğraf kalitesinden çayın içinde neler olduğu görünmüyor değil mi? Kekik, mate, biberiye, yeşil çay, funda otu varmış. Sıcak suyla birleştiği anda muhteşem kokmaya başlıyor. Muhtemelen form çayı, fakat o kısmı ilgimi çekmiyor, zira tadı ve kokusu harika. Ot çöp çaylarına, yeşil çay hariç ilgim olmadığı için nadiren beğendiğim örneği oluyordu. Bu onlardan biri. Tavsiye ederim. Dışarıda yağmur yağarken için. Ne güzel.

17 yorum:

Clea dedi ki...

Hımmm güzele benziyor. Yalnız bu bitki çaylarının bazılarının kokusu çok ağır oluyor, dikkat etmek lazım. Rezene çay poşetlerini bitki çayı kutusuna atıp diğer çayları mahvetmişliği vardır ablamın:) Gerçi rezene çok baskın bir kokuya sahip, diğerlerinde öyle olmayabilir.

Bir Kadın dedi ki...

Rezeneyi filan kesinlikle içemiyorum ben, o koku beni öldürüyor. Bunun kokusu gerçekten çok güzel, mis gibi, sakinleştriyor da. Deneyin, göreceksiniz.

İki Deli Kadin (Nuray) dedi ki...

Beşi bir yerde işe yarar ama tehlikeli bir çay.Demlenme süresine çok dikkat...Geçen sene bu çaydan zehirlendiğimi biliyorum...

Bir Kadın dedi ki...

Biraz önce içtim, öyle bir uyarı da yok üstelik kutunun üstünde. Sizin bildiğiniz süre ne kadar acaba?

Adsız dedi ki...

ben içince ishal oluyorum ama gerçekten etkilimi içip de faydasını gören varmı ve demleme süresi ne kadar acaba?

Seyit dedi ki...

BEN DENEDİM TADI BİRAZ AĞIR GELDİ AMA YİNEDE GÜZEL.

Seyit dedi ki...

BEN DENEDİM TADI BİRAZ AĞIR GELDİ ÇOK KARIŞIK BİR ÇAY OLMUŞ AMA O KADAR DA KÖTÜ DEĞİL İDARE EDER.

semanur dedi ki...

ben 3 4 aydır kullanıyorum cok güzel bi çay tadı biraz kötü ama ben içine lımon damlatıorum tavsıye ederımm

Bir Kadın dedi ki...

Tadı ve kokusu beni rahatsız etmiyor açıkçası. Zaten sürekli içmiyorum, antioksidan niyetine yeşil çay tercih ediyorum.

Adsız dedi ki...

bıtkı cayı bende denedım tadı mekemmel en fazla 5 dakka bılemedın 7 dakka suzulcek

Bir Kadın dedi ki...

Yorumları yazdıktan sonra dönüp bir kez daha okusanız da şu kirlilik olmasa keşke.

Adsız dedi ki...

ben denedim ben ve benim gibi zayıflamak isteyen bayanlar tavsiye ederim haftada 3 kğ verdiryor süüüper.

Adsız dedi ki...

ben bu çaydan içiyrum daha baslayalı 1 hafta ldu ama sankı etkısı var gıbı

Adsız dedi ki...

bugün başladım 114,8 kiloyum :(

Bir Kadın dedi ki...

Kolay gelsin. Bitki çaylarından medet ummayın, ancak dengeli beslenip spor yaparsanız kalıcı bir şekilde kilo verebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Yalan zayiflatmiyor

Bir Kadın dedi ki...

Sevimsizlik de bedava ne yazık ki.