22 May 2012

Vileda Easy Wring&Clean

Bir zamanlar, temizlik konusunda takıntılıyken yerleri elimle silerdim. Çok daha temiz ve hijyenik olacağına inanırdım çünkü. Ne zaman ki, ben buradayım diye bağıran bir fıtığım oldu, yerler de ellerimi unuttu. Moplara ve kovalara kaldık. Ancak hiçbir seferinde yapılan temizlik içime sinmedi. Bıraktığı su lekeleri mi dersiniz, fast food dükkanının yerlerini temizleyen eleman kadar boş iş yaptığımı düşünmem mi dersiniz... El mahkum, yetinmeye çalışıyordum. Ta ki, yandaki ürünün reklamlarını dergilerde görünceye kadar.

Vileda Easy Wring&Clean, muhteşem bir şey. Kocaman kovası, mopu, teleskopik sopası, sıkma düzeneği hepsi muhteşem.

Başlığı o kadar muntazam yapılmış ki bu sefer, yere öylece bıraktığınızda bile zemin ürünün plastiğiyle temas etmiyor, tekstiline değiyor. Klasik moplardaki en büyük dezavantaj böylece giderilmiş. Kiri, tozu oradan oraya savurtarak temizleme sorunundan tamamen kurtulmuş ürün.

Kovasına ise methiyeler düzeceğim, fiziksel bir sıkıntım olmasa da güç kaybı yaşadığım için mopları sıkmak çok zor geliyordu. Bastıramıyordum. Easy Wring&Clean bunu kökünden çözmüş. Çıkarın başlığı kovanın içinden, koyun hazneye, basın pedala istediğiniz kadar. Beziniz kupkuru mu çıksın istiyorsunuz, 10 kez basın. Biraz ıslak mı? 5 kez basın. Ama sonuçtan hiç şüphe etmeyin. Kol gücüyle yaptığınızdan daha kurusunu bile elde edebiliyorsunuz. Üstelik etrafa minimum düzeyde su sıçrıyor. Kullanmaya alıştıkça onu da engellerim diye düşünüyorum.

Sopayla başlığın bağlandığı yer eklemli. Eşyaların altını eğilmenize, yerlerde sürünmenize gerek kalmadan sopaya hafifçe eğim vererek silebilirsiniz.

Ben ürünü zincir marketlerin birinden 80 liraya aldım. Bir temizlik kovası için pahalı bir fiyat. Zamanla makulleşir. Ama ben yaşattığı kolaylık yüzünden hak ettiğine inanıyorum.

17 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

İşte bu ya, blog aleminin kadınlık vazifelerine faidesi, bak bu olay benim de hoşuma gitti. Gerçi evi ben temizlemiyorum ama olsun kadının işi kolaylaşsın.

Bir Kadın dedi ki...

Vazifem sizlere hizmet etmektir Reyhan bacım.

Müge dedi ki...

Merak ettim, markette ben de bir kurcalayayım bu ürünü. :)

Bir Kadın dedi ki...

Kovasının standart kovalardan biraz büyük olması hariç hiçbir dezavantajını görmedim ben.

Adsız dedi ki...

ben yeni aldım ama daha kullanmadım kovaya deterjan konuyormu . cam bezi var deterjan kullanılmıyor cevaplarmısınız.

Bir Kadın dedi ki...

Yerleri de, camları da deterjansız silmem. Cam bezi de olsa silmem. Yani, keyfinize kalmış.

Adsız dedi ki...

merhabalar . uzun zamandır almayı düşündüğüm bi üründü bugün almaya karar verdim ve tekrar araştırdım . en çok şikayet edilen konu ıslak bırakıyor çok fazla normal paspasta bile bu kadar kadar ıslak kalmıo diyen kullanıcılar var. siz ne düşünüyosunnuz bu konu hakkında .

Bir Kadın dedi ki...

Muhtemelen iyi sıkmıyorlar, iyi sıkınca elinizde sıktığınız bez kadar işlevsel oluyor. Yalnız benim aldığım zamanki versiyonundan almayın sakın, şimdi sopasının tasarımını değiştirmişler, benimkinin sopa ucu kırıldı. Yenisi de bi enteresan ama eskisinden daha iyi yine de tasarımı, kırılacak parça yok en azından.

Adsız dedi ki...

PAREX TWISTER İLE VİLEDA EASY VİRİNG ARASINDA KARARSIZ KALDIM PAREXTE PEDAL YOK SİZCE HANGİSİ . MARKA OLARAK TABİKİ VİLEDADA . BİRDE VİLEDANIN YENİ SAPLI OLANI NASIL RESİMDEKİ GİBİMİ?

Bir Kadın dedi ki...

Parex'in ürününü kullanmadım, hiçbir fikrim yok. Pedal olmayınca mantığı kalmıyor ama pek. Vileda'nın pedalı gayet sağlam. Şöyle yenisi, teleskopik yapmışlar sapını, sevmedim, kullandıkça fikrim değişir belki.
http://tesco.scene7.com/is/image/tesco/211-6523_PI_TPS1023950?wid=2000&hei=2000

Adsız dedi ki...

AY SÜPER HEMEN CEVAP ALMAK SİZDEN . TEŞEKKÜR EDERİM TAVSİYELERİNİZ İÇİN.

Bir Kadın dedi ki...

Rica ederim. :)) Bakmayın blogu güncellemediğime, buralardayım ben hala. :)

Adsız dedi ki...

MERHABALAR TEKRAR:) BEN BU ÜRÜNÜ ALDIM NİHAYET . AMA FİKRİMİ SORARSANIZ BEKLENTİMİ KARŞILAMADI NEDEN DERSENİZ . ÇOK FAZLA ISLAK BIRAKIYOR. EĞER KURU İSTİYORUM DİYOSANIZ ÇOK FAZLA PEDALA DOKUNMANIZ GEREKİYOR BUDA ZAMAN KAYBI DEMEK . ENERJİ KAYBINDAN GEÇTİM . BİZİM GİBİ ÇALIŞAN BAYANLAR İÇİN ZAMANIN ÖNEMİ MALUM. AMA PASPAS UCU MÜKEMMEL ÇOK İYİ TEMİZLİO İÇİİNİZE SİNİYOR YANİ . TEK PROBLEMİM ISLAK BIRAKIYOR OLMASI .

Bir Kadın dedi ki...

Açıkçası pedala birkaç kez daha basmayı zaman kaybı olarak görüyorsanız, piyasadaki pek çok temizlik ürünü size hitap etmeyecek demektir. Ben silme performansından memnunum, ıslak bıraktığını düşünmüyorum. Sadece yeni teleskopik sopa tasarımını beğenmedim.

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel.siz de benim gibi titiz ama tembelseniz tam size göre vileda easy wring.. 4 kez pedala bas asla güç sarfetmeden nemli paspas elde ediyorsun. yüzeye güzel temas ediyor,kılı tüyü bile topluyor (gerçi ben asla süpürmeden silmem ama kalıntılar oluyor illa ki).pahasına değiyor, uzun ömürlü kullanışlı bir ürün.

Nesrindemir Demir dedi ki...

Pedalı bozuldu nasıl tamir ettirebilirim

Bir Kadın dedi ki...

Ben sıradan bir tüketiciyim. Muhatabınız üretici firma olursa sanırım daha makul cevaplar alabilirsiniz. :)